1.09.2013

Merhaba!

İlkokuldayken sınıflarda standart bir takvim olurdu. Eylül ayından başlar hani sonbahar-kış-ilkbahar-yaz cinsinden. Herhalde kafamın içinde öyle bir yer etmiş olmalı ki ben bu Eylül ayını hep yeni bir senenin başlangıcı olarak algılarım. Tabii yazın sona ermesi tatillerin bitmesi ciddi şehir hayatına dönüş gibi meseleler de bu düşünceme destek olmuştur mutlaka. İşte bu nedenle kişisel sene anlayışımda başlangıç olarak  1 Eylül tarihi bana göre 1 Ocak gününden çok daha gerçekçi gelir.
Ben de bu yüzden bugünü ufak bir milat yaptım kendi çapımda.. Hem sigarayı bıraktım hem de birkaç gün önce oluşturduğum yoga-seyahat konulu blog projemi hadi artık hayata geçireyim dedim. Bir de madem takvim muhabbetiyle başladı ilk yazı aşağıdaki şirinlerin tatlı yoga pozlarıyla oluşan takvimi de ekleyiverdim.


Adından da anlaşıldığı gibi yoga amaçlı bir seyahat blogu tasarladım. Niyet yoga olunca destinasyonlar da bir hayli ilginç olabiliyor.Ben yönümü ışığın doğduğu ülkelere çevirdim. Doğuya ilgim tutkum 3 yıl önce başladı, tamamen plansız programsız. Kalbimi de o yönden başka yöne döndüremiyorum. Yok yalan değil bir ilham veriyor işte insana. Hiç böyle olacağını düşünmezdim. Neyse şimdilik fazla romansa girmeden neler yazacağımdan bahsedeyim kısaca. Seyahatim süresince başımdan geçen hikayeleri görselleriyle ve önerilerimi de tabii ki aktarmak istiyorum. Umarım internet bağlantısı konusunda bir sıkıntı olmaz da gününde paylaşma imkanı bulurum deneyimlerimi. Gidiş öncesinde bana en çok amatör bloglar yardımcı oldu, en büyük dileğim benim vereceğim bilgilerin de sonradan gidecek yolcular için faydalı olması. Seyahat yerim ve tam amacım konusunda zaman zaman şu anki hazırlık aşamasında da yazmak istiyorum. Kendimden de bahsederim mutlaka nasıl bu yola girdiğimi anlatmak isterim. Böylece ben de biraz heyecanımı paylaşabilirim.
Arada yoga ile ilgili temel bilgiler yazacağım bunlar tamamen kişisel çalışma ama ilgisi olanlar için de özet bir kaynak olabilir.
Şimdiden okuyacak ve zaman ayıracak herkese çok teşekkürler ve sevgiler.
Namaste!
Sinem




2 yorum:

  1. Canim fb da resmini görunce hemen blogunu ziyaret ettim.Cok sevindim ve en cok senin kadar heyecanlandim. Hayatinin dönum noktasina gelmis ve artik sadece ve sadece isteklerinin pesinden gitmen bize bir isik ve cesaret veriyor. Gidecegin yerlerin ve yasayacagin deneyimlerini paylasmani sabirsizlikla bekliyorum. Yolun acik kalbin dogunun isigiyla dolsun. Sevgiler...Nameste..Seyhan

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım sözlerin ne kadar güzel çok teşekkür ederim. İnanılmaz bir manevi destek veriyor bana böyle güzel içten paylaşımlar. Sözlerine sağlık Seyhanım.Son cümleni kalbime kopyaladım.

    YanıtlaSil